איך להוביל את העסק שלך להצלחה?

הצלחה שיטתית בעסק שלך מתחילה מתכנון אסטרטגי 


רוצה להתחיל ליצור הצלחה עסקית אמיתית - קרא את המאמר ומלא את השאלון

בעלי עסקים רבים יושבים בימים אלה ומתחילים לסכם את השנה, נפגשים עם רואה החשבון ומקבלים את תמונת המצב של העסק שלהם. רואה החשבון מנתח את העסק מבחינה פיננסית ומבצע תכנון מס לעסק. זהו השלב שבו בעל העסק מקבל מספרים מדויקים על הפעילות העסקית שלו בשנה האחרונה, ולכן כדאי מאוד לנצל את העיתוי ולתכנן את הפעולות שיקדמו את העסק בשנה הבאה.
אם ברצונכם לשפר את הביצועים העסקיים, להגדיל רווחים ולשנות תהליכים מעכבים בעסק שלכם זהו השלב להכניס שינויים שיזניקו את העסק שלכם קדימה.
מה דרוש כדי להתחיל  לעשות את זה?  רק החלטה להתחיל לעשות דברים אחרת.
תנתחו את העסק שלכם מהבחינה השיווקית, התפעולית  ומבחינת המכירות בעסק.
המיקוד חייב להיות בשלושת הפרמטרים האלה, כי אלו הפרמטרים שמשפיעים באופן ישיר על רווחיות העסק שלכם ( יש כמובן את הפרמטר שעוסק בהיקף הוצאות המימון שאותו נקבל מהדוחות הכספיים).


לחצו על הקישור ומלאו את השאלון הקצר


ניתוח שיווקי של העסק הוא ניתוח שמאפיין את הפעולות שנעשו בעבר והתוצאות שלהן והסקת מסקנות לגבי שיפור איכות פעולות השיווק. ז"א איך אני מניע את הלקוחות להגיע אליי? באילו דרכים ושיטות אני משתמש כדי להגיע ללקוחות? 

ניתוח תפעולי של העסק מאפיין את התהליכים שקשורים בתפעול היום יומי של העסק, זה כולל את המגע עם הלקוחות, הצוות שעובד בעסק, עבודה מול ספקים, מיחשוב ושימוש בתוכנות, עבודה עם חומרי גלם אם ישנם וכו'.
בעל העסק חייב לזהות תהליכים שמעכבים או מאיצים את צמיחת העסק ולפעול על מנת שהעסק יעבוד בצורה חלקה וללא תקלות.
ניתוח המכירות הוא ניתוח חשוב מאוד כיוון שזהו השלב שבו הכסף נכנס לעסק. הניתוח כולל את כל שיטות המכירה שבעל העסק והעובדים שלו משתמשים, זיהוי תבניות ושיטות מכירה מוצלחות, שדרוג מיומנויות מכירה, שימוש בכלים שמגבירים מכירות כגון שפת גוף, הדגמת המוצר, שימוש בעדויות ועוד... 
לאחר שאנו מנתחים את העסק מהבחינה השיווקית, התפעולית והמכירות אנו בונים תוכנית פעולה לשיפור הביצועים ולהגדלת הרווחים, התוכנית חייבת להיות פשוטה וקלה ליישום כדי  שנשיג את היעדים והמטרות שהצבנו.

אימון לשיפור ביצועים עסקיים הוא תהליך ממוקד שנועד להוביל את העסק להצלחה. עסק מניב ומצליח הוא עסק שמשדרג את ביצועיו בכל שנה, מגדיל רווחים ומשפר תהליכים באופן תמידי. 

ליאור טל
אימון לשיפור ביצועים עסקיים
הצטרפו לדף העסקי שלי בפייסבוק "איך לשפר ביצועים בעסק שלך אימון ושיווק אפקטיבי" תעשו LIKE
ותקבלו המון מידע על שיטות וכלים לשיפור ביצועים עסקיים, הגדלת המכירות והרווחים ועדכונים על שירותים חדשים, הרצאות וסדנאות לעסקים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה