אימון ושיווק אפקטיבי- המסע מתחיל


היי שמי ליאור טל אני מאמן לשיווק ולפיתוח אישי ועסקי. אני מזמין אתכם לבלוג שלי "effective-coaching"  בו תקבלו מידע מעמיק בתחום השיווק והאימון האישי והעסקי.

אם אתם בעלי עסקים או אנשים המעוניינים להקים עסק חדש הגעתם למקום הנכון.אני ממליץ להירשם כמנוי לבלוג שלי ולהזמין חברים, תוכלו בנוסף לקבל סדרת טיפים במתנה היישר למייל שלכם בנושא שיווק עצמי ופיתוח אישי ועסקי אם תצטרפו לרשימת התפוצה שלי.  (בצד ימין של הדף)


איך הבלוג שלי יכול לעזור לכם?


1. גם אם אינך בעל עסק עצמאי תוכל למצוא כאן טיפים וכלים מעשיים לשיווק עצמי שיעזרו לך להתקדם בקריירה בפרט    ובחיים בכלל.

2.  אני כותב על מוטיבציה אישית ומוסיף סיפורים אמיתיים וקטעי וידאו שמעוררים השראה ומניעים אותך לפעולה.

3.  לבעלי העסקים שבינינו או לכל מי שתמיד חלם לפתוח עסק עצמאי משלו אני אשתף אתכם בניסיון שצברתי  בעסק שלי וכן תוכלו ליישם מגוון רחב של שיטות לשיפור ביצועים עסקיים, הגדלת רווחים וכו'...


אילו שירותים אני מספק ללקוחותיי:


1. אימון אישי עסקי 1x1

2. אימון עסקי  טלפוני בזמן הנוח לך- גם אם אתה לקוח שמרוחק ממני פיזית, אני מזמין אותך לנסות את האימון הטלפוני שלי - כמובן שאני מעניק אחריות מלאה על האימון העסקי שלי.


3. סדנאות אימון ושיווק אפקטיבי בקבוצה  נבחרת של בעלי עסקים מתחומים שונים שמפרים ומעצימים אחד את השני.

4. אני שותף בשורה של מיזמים בתחום השיווק והפרסום.

5. כתיבה שיווקית לאתרי אינטרנט- אם אתם בעלי עסק שאין לכם זמן לעדכן את האתר שלכם- אני הכתובת שלכם.
תקראו את הפוסטים שכתבתי ותשפטו בעצמכם...

אני מקווה שתפיקו ערך ותועלת מהבלוג שלי - אני מאמין באימון שמביא תוצאות לעסק שלכם...                                              אז תתחילו במסע של שינוי אמיתי.


ליאור טל
אימון ושיווק אפקטיבי

077-7060160
054-4766355





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה